armoa arkeesi

Uusi armon päivä

Uusi armon päivä

Toinen kuukausi sosiaalista eristäytymistä alkoi, miten sinä jakselet? Kaikesta huolimatta, minä voin oikein hyvin, kiitos. Olen valinnut armossa elämisen ja Jumalan rakkaudessa kellimisen ja tämä aika ei ole tuonut siihen mitään muutosta. Se on paras tapa elää eristyksissä tai ei, sillä siten open valmis kaikkeen. Ilman Jumalaa en pysty mihinkään. Jumalan kanssa pystyn mihin vain. Joten uusi armon päivä on taas täällä, se on kutsu elämään täysillä Jeesuksen Kanssa.

Iloitkoot ja riemuitkoot sinussa kaikki, jotka sinua etsivät; joille sinun apusi on rakas, ne sanokoot aina: ”Ylistetty olkoon Jumala!” (Ps. 70:5)

Ymmärrän, jos olet stressaantunut, hämmentynyt tai turhautunut. Uuteen elämäntapaan sopeutuminen vaatii paljon. Mutta kaikkein tärkein asia elämässäsi, Jeesus, on yhä luonasi, hän aktiivisesti tavoittelee sinua. Kun muistamme tämän ja käännymme hänen puoleensa, olemme suuresti siunattuja. Meidän ei tarvitse tietää, mitä tulevaisuudessa tapahtuu, kunhan tunnemme hänet, jonka käsissä tulevaisuutemme on.

Uusi armon päivä

Toki, olisi mahtavaa tietää, milloin koronavirus saadaan voitetuksi. Ensi elokuussa meidän perheemme on tarkoitus lähteä vuodeksi Etiopiaan lähetystyöhön. Nyt vain Jumala tietää, onko se mahdollista. Joten, kyllä, minä tiedän, miltä tuntuu, kun tulevaisuudensuunnitelmat ovat katkolla. Kuitenkin kaiken tämän epätietoisuuden keskellä haluan ylistää Jeesusta. Poikkeustilassakin jokainen päivä on Jumalan lahjaa, jokainen niistä on uusi armon päivä, jolloin voimme etsiä ja löytää Jumalan ja nauttia hänen läsnäolostaan.

Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on. (Jesaja 55:6)

Tänään on uusi armon päivä, päivä jolloin voimme vastaanottaa Jumalan armon ja tulla siunatuiksi. Niin kauan kuin elän Jeesuksen kanssa, voin hyvin. Ja niin voit sinäkin. Kaikki on hyvin, kun elämme Jeesuksessa. Ei jossittelua ei mutkuttelua. Sen sijaan varmuutta, rauhaa, ja loputtomasti syitä ylistää Kaikkivaltiasta Jumalaa, joka rakastaa meitä äärettömästi.

Rakas Jumala,
Kiitos, että olet aina kanssamme, etsit meitä ja otat meidän avosylin vastaan.
Me rakastamme sinua ja antaudumme sinulle kokonaan, tapahtukoon sinun tahtosi niin maan päällä kuin taivaassa.
Lähetä meille parannuskeino koronaan, Herra.
Siunaa ja varjele erityisesti kaikkein heikoimmassa asemassa olevia kaikkialla maailmassa.
Voimaannuta meidät toivokkaaseen elämään myös tänä sosiaalisen eristäytymisen aikana.
Täytä meidät Hengelläsi, voimallasi, armollasi ja rakkaudellasi.
Käytä meitä kunniaksesi.
Jeesuksen nimessä ja veressä,
Aamen

P.S.

Miten sinä voit, ystäväni? Tarvitsetko rukousta? Voit lähettää rukouspyyntösi joko jättämällä kommentin tänne tai facebook.com/ArmoaArkeesi -sivustolle tai kirjoittamalla viestiä. Rukoilen puolestasi. Saakoon Jumalan toivo sinusta tukevan otteen niin, että voit iloita Herrassa joka tilassa. Ole suuresti siunattu, ystäväni! Jeesus alati kanssasi!

2 thoughts on “Uusi armon päivä

  1. Hei, ja sydämellinen kiitos pääsiäisen ajan podcastista ja kirjoituksista sinulle!
    Näin me eripuolilla maatamme asuvat saamme kokea yhteytta tänä erikoisena aikana. Lapset ja lapsen lapset ovat erikoisesti sydämelläni, heillä elämä vasta edessä päin.
    Siunausta toivottaen Marja

  2. Kiitos, Marja! Ihana kuulla, että tykkäsit paastopodcasteista! Minustakin oli hienoa kokea yhteyttä tällä tavalla. Jatketaan rukousta! Suuren Jumalan suurta siunausta sinulle ja perhekunnallesi!

    Rakas Jumala,
    Kiitos rukouksen lahjasta!
    Tänään tuomme eteesi Marjan ja hänen perhekuntansa, siunaa ja varjele jokaista heistä, pienimmästä suurimpaan.
    Kiitos, että tunnet heistä jokaisen, tapahtukoon sinun hyvä tahtosi heidän jokaisen elämässä, suurimmasta pienimpään.
    Vahvista heidän uskoaan, avaa heidän silmänsä ja korvansa näkemään sinun ihmeellisyytesi.
    Lisää rakkautta, rauhaa ja iloa heidän keskuudessaan.
    Kiitos, että saamme pyytää tätä kaikkea Jeesuksen nimessä,
    Aamen

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *